ubezpieczenia franczyza

Lub podnieść swoje ceny na pokrycie kosztów.

Ale co, jeśli strona w gorszej sytuacji był wystawca karty? Jakiś olbrzym, bezduszne bank serce zimne jak jego zaprawy i cegły elewacji. Zasługują na to, mówimy. Nie udało się z ładniejszych facetów. Poza tym, że każdy z nas jeść, które kosztują za każdym razem oszukańczej transakcji odbywa. Zwracamy się z wyższych odsetek od naszych rachunków kredytowych i opłat bankowych, które niklu i bilon nam nadrobić stratę.

Dlaczego więc interes w tym? Ze względu na charakter sprzedaży detalicznej nie zmienił się wiele od czasu wprowadzenia karty kredytowej. I dał złodzieje możliwość znalezienia słabości mogą wykorzystać. I odmówiono nam, którzy sprzedają rozwiązania IT możliwość opracowania nowych i ulepszonych systemów do przechwytywania, w bezpieczny i godny zaufania sposób, wszystkie te obietnice wymieniane na buty i torebki i bling.

Ale to gorsze niż kilka skradzionych smakołyków, ponieważ nie wszystkie podmioty są na ochronę łańcucha zaufania udziałem konsumenta, sprzedawcy i ubezpieczyciela kart.

Więc mam kilka podpowiedzi, jak zostanie to ustalone:

Przewidywanie 1 – Przyjęcie Pay-By-Phone. 100% szans na powszechne w ciągu dwóch lat.

Jest to już powszechne w Europie, ale do obsługi transakcji o większej wartości, coś więcej można dodać. Jak zrobić zdjęcie osoby nabywają towary (myślę rozpoznawanie twarzy) lub ich kciukiem (zespoły optyczne dopasowanie linii papilarnych).

Przewidywanie 2 – Przyjęcie RFID do poziomu przedmiotu. 60% powszechna w ciągu 2 lat.

Ponieważ koszt znaczników RFID kurczy, staje się możliwe, aby dodać je do każdego elementu wartości. Zasiane do każdego lamówką, każdy kołnierz, każdej butelki witamin i każdorazowo CD. I to nie tylko jeden bit tagi używane wyczuć, że coś jest pozostawienie zanim zostaną opłacone, ale do śledzenia jeśli przedmiot był kiedykolwiek zapłacono.Niektórzy złodzieje „powrót” towar i poprosić o sklepie kredytu, skutecznie prania ich kradzieży.

I ktoś będzie musiał sprzedać wszystkie te nowe point-of-sprzedaży systemów i skanery. Och, ja tak kocham zapach nowej szansy.

Artykuł napisany przez: